Chcę ofertę
Menu

Performance Marketing

W kampaniach performance skupiamy się na zwiększeniu przychodów klienta z kanałów online. Aby osiągnąć nasz cel, skupiamy się na dwóch aspektach performance marketingu: kampaniach zewnętrznych oraz optymalizacji strony pod kątem konwersji i użyteczności.
W doborze strategii, kanałów i rodzaju działań kierujemy się potrzebami klienta, analizą rynku i konkurencji oraz naszym doświadczeniem w prowadzeniu działań growth, performance oraz online marketingu. Kompleksowe działania performance marketing prowadzą także do wzrostu świadomości marki, a także wartości wizyty na stronie.
Wyślij zapytanie

Kampanie PPC

W ramach działań PPC prowadzimy działania lead generation w oparciu o platformy Google Ads, Bing Ads, Zakupy Google i narzędzia remarketingu. To szybki i skuteczny sposób na dotarcie do klientów oraz wzrost przychodów z kanałów online. W kampaniach PPC skupiamy się na ich efektywności tak, aby efektywnie skalować budżety marketingowe. Sieć reklamowa Google Ads jest jedną z najefektywniejszych form marketingu online i zapewnia dotarcie do ponad 90% użytkowników polskiego Internetu.

Content marketing

Działania Content marketingowe umożliwiają dotarcie do grup docelowych za pomocą treści publikowanych w serwisie oraz na stronach zewnętrznych. W kampaniach content marketingowych skupiamy się na odpowiednim doborze treści do grupy docelowej, stworzeniu content planu i analizie efektów kampanii wraz z ciągłą pracą nad wzrostem efektywności. Kampanie content marketingowe pozwalają, oprócz generowania leadów, na poprawę rozpoznawalności brandu i jednoczenie korzystnie wpływać na ruch z wyszukiwarek.

Growth Hacking

Znajdź sposób na impulsywny wzrost swojego biznesu - wzrost dzięki nowatorskim i sprytnym rozwiązaniom. W kampaniach growth hacking skupiamy się na innowacyjnych rozwiązaniach, prowadzących do wzrostu zarejestrowanych użytkowników, konwersji, ruchu i contentu na stronie lub bezpośrednio – przychodu biznesu. Work smart, not hard.

Optymalizacja UX i konwersji

Odpowiednie dostosowanie strony pod kątem użytkownika oraz ścieżki zakupowej, pozwala znacznie zwiększyć współczynnik konwersji bez zwiększania budżetów marketingowych w firmie. Przy optymalizacji konwersji analizujemy jakie są przyzwyczajenia użytkowników i jak z niej korzystają. Efektem są rekomendacje zmian, które poprawią Conversion Rate i UX serwisu.

Analityka internetowa

W ramach analityki internetowej zajmujemy się konfiguracją narzędzi analitycznych oraz przetwarzaniem danych dostępnych za ich pomocą. Wykorzystaj big data i zaawansowane analizy do rozwoju biznesu i przychodów.

Rekomendacje
Tomasz Machała
Tomasz Machała
CEO Nocowanie.pl - Grupa WP
Z chłopakami z IF zrobiliśmy kilka dużych projektów – zarówno wydawniczych, jak i ecommercowych. Cenię założycieli i ich firmę za komunikatywność, rozumienie potrzeb biznesu, trzeźwe myślenie i wspieranie nas zawsze wtedy, gdy tego potrzebowaliśmy. Mocno rekomenduję.
Tomasz Bienias
Tomasz Bienias
OKR ekspert, właściciel OKRy.pl
Z założycielami agencji IF.PL uruchomiliśmy w Agorze całą gamę projektów i zmian, które trwały w sumie około 18 miesięcy. Wysiłek się opłacił. Dzięki zaangażowaniu i wykorzystaniu ekspertyzy panów, zwiększyliśmy ruch z Google praktycznie dwukrotnie.
Anna Dulęba
Anna Dulęba
Head Of Marketing, Domiporta.pl
Współpraca z Pawłem przy projekcie wyszukiwarki nieruchomości Domiporta.pl była przyjemnością. Dzięki jego wiedzy i zaangażowaniu ruch organiczny w ciągu kilku miesięcy wzrósł o ponad 50%.
Zaufali nam

Lubimy technologię, ale też ciasteczka! Dlatego nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Więcej informacji znajdziesz w polityce prywatności dostępnej pod tym linkiem.

W porządku, akceptuję